Zapewniamy naszym Klientom sprawny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny oraz dostęp do części zamiennych na minimum 10 lat.

W ramach gwarancji Medsonic oferuje klientom, nieodpłatnie, aparat zastępczy na czas napraw gwarancyjnych oferowanych przez naszą firmę wyrobów.

Jako przedstawiciel firmy producentów prowadzimy autoryzowany serwis gwarancyjny,  jak i pogwarancyjny aparatów i osprzętu.

Serwis świadczony przez nasz doskonale wyszkolony personel techniczny daje pewność właściwego funkcjonowania zakupionej aparatury medycznej. 

Zakupienie aparatu w naszej firmie nie kończy się na zawarciu transakcji. Sprzęt, który Państwo nabędziecie zostanie bezpłatnie dowieziony przez naszych serwisantów na wskazane miejsce i tam zainstalowany. Nastąpi też wdrożenie systemu oraz przeprowadzenie szkolenia aplikacyjnego.

Aby móc zapewnić jak najszybszą pomoc w przypadku awarii czy konserwacji użytkowanego sprzętu, pracownicy naszego działu technicznego są do Państwa dyspozycji. Wszelkie problemy techniczne, jak i zgłoszenia prosimy kierować na adres e-mail: biuro@medsonic.pl lub wypełniając formularz kontaktowy.

Niezwłocznie skontaktujemy się z Państwem i poprosimy o wypełnienie formularza serwisowego.